Ελληνικα
  • info@kanasi.edu.gr
  • Ζωγράφου | Αγ. Παρασκευή
  • 2107774835
  • Στέλλα Φραγκούλη, PhD

     

    Διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

    • Λέκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΔΠΘ, Τομέας θετικών επιστημών, διδασκαλία προπτυχιακού μαθήματος “Στοιχεία Γεωγραφίας”
    • Διδασκαλία των προπτυχιακών μαθημάτων “Γενική Διδακτική”, ΤΠΕ στη διδασκαλία της Γεωγραφίας” και “Εκπαίδευση& Διδακτική στη Γεωγραφία” στο Τμήμα Γεωγραφίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
    • Συνδιδασκαλία μεταπτυχιακού μαθήματος “Προγράμματα σπουδών: το παράδειγμα της Γεωγραφίας” στο ΠΜΣ Στελέχη Εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΔΠΘ

    Σπουδές

    • Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΔΠΘ, τομέα Διδακτικής Θετικών Επιστημών.
    • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc) στη Διαχείριση Υδατικών Πόρων, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ
    • Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Bsc), ΔΠΘ
    • Πτυχίο Ωκεανογραφίας (Bsc), Σχολή Περιβάλλοντος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου (1η στη σειρά αποφοίτησης)
    • Πτυχίο Πιάνου, Εθνικό Ωδείο

    Δημοσιευμένο έργο

    Πάνω από 10 εργασίες σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων με κριτές.

    Πρόσφατες δημοσιεύσεις

    • Fragouli, S., Rokka, A. (2017). «The “unknown” Greek paleoenvironment: curriculum proposals through an infusion model for elementary school, using ammonite fossils», International Electronic Journal of Elementary Education, EEJE, International Electronic Journal for Elementary Education, (9)4, 753-774.
    • Fragouli, S, Rokka, A., Galani, A. (2017). The unknown Greek paleoenvironment and fossils evaluated Geography curriculum proposals for elementary school, European Journal of Geography, Volume 8, Number 2, p. 143 – 152
    • Fragouli, S., Rokka, A., Galani, A. (2016), “The unknown Greek paleoenvironment and fossils: Evaluated Geography curriculum proposals for elementary school”, “EUROGEO 2016”, 29-30 September, Malaga, Spain

    Ερευνητικά προγράμματα

    • Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ με θέμα: “Διαμορφώνοντας μικρούς ερευνητές: Τα εργαστήρια μουσείων ως μορφή άτυπης εκπαίδευσης για την διερεύνηση και κατανόηση εννοιών των γεωεπιστημών που σχετίζονται με το γεωλογικό χρόνο και τα απολιθώματα μέσα σε αυτόν.”

    Εισηγήσεις

    • Εισήγηση σε επιμορφωτική ημερίδα της 16ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής με θέμα: “Τεχνικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη Φυσική”, 7 & 12 Δεκ. 2017, 8ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
    • Εισήγηση σε επιμορφωτική ημερίδα του 1ου ΠΕΚΕΣ Αττικής με τίτλο: «Η αξιοποίηση των διαδραστικών σελίδων ως γνωστικά και μεταγνωστικά εργαλεία στο γραπτό λόγο», 15 & 17 Oκτ. 2019, 1ο & 7ο Δημοτικό Σχολείο Καισαριανής και 12ο Δημοτικό Σχολείο Βύρωνα
    • Εισήγηση σε επιμορφωτική ημερίδα του 1ου ΠΕΚΕΣ Αττικής με τίτλο: «Οι διαδραστικές σελίδες ως εργαλείο διαφοροποιημένης διδασκαλίας», 8 & 10 Οκτ. 2019, 1ο & 7ο Δημοτικό Σχολείο Καισαριανής και 12ο Δημοτικό Σχολείο Βύρωνα